Cuncepimentu di mostra integrata Catches nantu à: InterSolar

Munich/Pforzheim, 16 di ghjugnu 2023 - Dopu à trè ghjorni di mostre, cunferenze è fori, L'Europa più intelligente, a più grande piattaforma per l'industria energetica in Europa, celebra un successu record.

Cù 2,469 espositori da 57 paesi chì mostranu i so prudutti è soluzioni in 180,000 metri quadrati in 17 sale di mostra è una zona esterna, l'avvenimentu hà attiratu più attenzione chè mai.Più di 106.000 visitatori da 166 paesi si sò riuniti in Munich per participà à l'avvenimentu di questu annu, è e cunferenze è l'avvenimenti laterali anu vistu a participazione di più di 2.000 assistenti da u mondu sanu.A dimensione è l'internazionalità di The smarter E Europe 2023 hà superatu tutti i record precedenti, marchendu un passu significativu versu ottene un fornimentu di energia rinnuvevule 24/7.

E date per l'avvenimentu di l'annu prossimu sò già state stabilite: U più intelligente E Europe 2024 tornerà in i saloni di mostra di Munich da u 19 à u 21 di ghjugnu 2024. ©Solar Promotion GmbH. I settori di l'energia è a mobilità sò subitu cambiamenti profondi.

Sia per l'electricità, u calore, o u trasportu, ci hè una dumanda crescente di energia rinnuvevule per assicurà un fornimentu d'energia sustenibile in tuttu u ghjornu.L'approcciu integratu di The smarter E Europe cattura perfettamente u spiritu di i tempi, cum'è dimustratu da i figuri impressiunanti di questu annu.Cù 2,469 espositori da 57 paesi, più di 106,000 visitatori da 166 nazioni, è più di 2,000 participanti à e cunferenze è eventi laterali, L'E Europe 2023 più intelligente hà stabilitu novi record di dimensione è di internazionalità.

In tuttu l'avvenimentu, chì includeva mostre, cunferenze è fori, ci era un forte focusu nantu à l'innuvazioni, i mudelli di cummerciale è e tendenze in l'industria di l'energia rinnuvevule è l'elettromobilità.E cunferenze sò cuminciate cù una linea d'altu calibre, seguita da cumpagnie chì presentanu i so prudutti innovatori è soluzioni per u novu paisaghju energeticu è di mobilità à un publicu internaziunale di esperti.

2

L'enfasi principale era nantu à suluzioni chì cunnetta in modu intelligente i settori di l'electricità, u calore è a mobilità, cum'è l'integrazione di fotovoltaica, almacenamentu è mobilità elettrica in una rete elettrica intelligente. I mudelli di cummerciale per un fornimentu di energia rinnuvevule sicuru, 24/7 esistenu in tutti i settori.Markus Elsässer, CEO di Solar Promotion GmbH, l'urganizatore di The smarter E Europe, in cullaburazione cù Freiburg Wirtschaft Touristik und Messe GmbH & Co. KG (FWTM), hà manifestatu a so satisfaczione per l'avvenimentu, dicendu: "Sò statu impressionatu da u preziosu. u scambiu internaziunale, l'abbundanza di ispirazione, è u dinamisimu tangibile.

I stakeholder di tutti i settori anu pigliatu l'uppurtunità di impegnà un dialogu trà l'industrii è i settori, accelerà a trasfurmazioni di u mondu di l'energia è a mobilità ".Hanna Böhme, CEO di FWTM, hà aghjustatu, "Quest'annu The smarter E Europe in Munich hè statu un successu clamoroso è aumenta a mo eccitazione per l'imminente The smarter E South America in Sao Paulo.Sò fieru di pudè espansione a nostra prisenza in stu mercatu dinamicu oltre l'Europa. "Marca i vostri calendari!L'E Europe 2024 più intelligente, cun quattru mostre individuali (Intersolar Europe, ees Europe, Power2Drive Europe è EM-Power), si terrà da u 19 à u 21 di ghjugnu 2024, in Messe München.

Fonte: [Web Intersolar Europe] (https://www.intersolar.de/)


Tempu di post: 21-ghjugnu-2023

Cuntattate cun noi